Velkommen til sykkelgruppa i sand idrettslag

Sand IL Terrengsykkel skal ha et tilbud til alle som primært liker å sykle andre steder enn langs trafikkerte asfaltveier. Målet er å ha en klubb som favner ulike genrer innen terrengsykling og ulike ambisjonsnivå. For noen er det viktigste å kunne ha det sosialt samtidig som man få trimmet litt. For andre er det viktigste å sykle fortest, eller langs de vanskeligste tekniske partier.

Om du ønsker å trene deg opp til Den store styrkeprøven, hive deg ut i dristige terrengløp, eller dra på sykkeltur i marka, så kan syklingen gi deg supre treningsøkter sammen med oss i sykkelgruppa i Sand Idrettslag.

Fordel med sykling er at alle kan trene på sykkel. Å sykle er skånsomt for leddene, samtidig som du bruker store muskelgrupper som rumpe, lår og legger.

Medlems- og lisensansvarlig: Knut Sletvold, Tlf. 928 28 873, sykkel@sand-il.no

Økonomiansvarlig: Tore Løvlund 957 07 361, sykkel@sand-il.no

Transportansvarlig/sykkelklær.: Freddy Pedersen 920 64 513, sykkel@sand-il.no

For innmelding til klubben benytt denne linken for å registrere deg i vårt medlemssystem Hoopit:

Medlemskapsavgift pr. år:
Voksen: 350 kr.
Familiemedlem: 600 kr.

Treningsavgift pr. år:
350 kr.

For treningstider kontakt Knut Sletvold på telefon eller mail.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til Sand Idrettslag😊