VELKOMMEN TIL Taekwondo-Hapkido

Vår profesjonelle trener Marco Peschel er vår kvalifiserte instruktør i Taekwondo og Hapkido med over 20 års erfaring med sporten.

Taekwondo er en koreansk kampkunst og er for barn fra 7 år og oppover, her finnes ingen øvrig aldersgrense. Vi trener disiplin og kroppslig fysikk, samt høflighet, tålmodighet og hvordan vi kan forsvare oss.

Hapkido er en koreansk kampkunst men krever litt høyere alder pga kunstens art og er for ungdom fra 13 år og oppover til voksen.

Virker dette interessant ta kontakt med Marco på telefon 46865786 eller mail taekwondo@sand-il.no

VI er både barn, voksne, gutter og jenter som trener kampsport sammen på Olaløkka😊

Treningstider i gymsalen på Olaløkka:

Tirsdag: 18.15-20.15
Torsdag: 18.15-20.15

Medlemskapsavgift pr. år:
Barn: 300 kr.
Voksen: 350 kr.
Familiemedlem: 600 kr.

Treningsavgift pr. år:
2000 kr.

For innmelding til klubben benytt denne linken for å registrere deg i vårt medlemssystem Hoopit: